Re: Pamięci Geil - frustracja.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 17:38:31 MET
Message-ID: <fjmedv$7dd$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Netx napisał:

[cut]

> Może ktoś ma doświadczenie jak postępować w czasie reklamacji jeśli pamięci
> przechodzą Memtesta i Prime. Mam 5 lat gwarancji i jeszcze chyba rękojmę
> (kupiłem je wczoraj).

1. Dobrze wsadziles do plyty? Tj. chodzi mi o motyw duala itp.
2. Napiecia dobrze ustawione? Niektore pamieci, aby chodzic na 800MHz
CL4 potrzebuja min. 2,2V.
3. Jak to nie pomoze to idz do sklepu i powiedz, ze system jest
niestabilny po wlozeniu tych pamieci i chcesz inne egzemplarze. Ja tak
zrobilem (fakt, ze w MemTescie wywalalo mi bledy) i wymienili od reki,
bez zadnego gadania, facet wzial pamiec, obejrzal czy nie jest
uszkodzona mech i dal mi nowy modul.

-- 
Pozdrawiam,
Maciek
Wytnij NOSPAM z adresu ;-]
Received on Tue Dec 11 17:40:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Dec 2007 - 17:51:08 MET