Pytanie o telewizor LCD (moze troche NTG)

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 02:35:07 MET

Czesc grupie

Nie znalazlem zadnej grupy RTV, czy AGD, moze ktos mnie nakieruje...

Poszukuje telewizora LCD "z bajerem", tj albo ze zlaczem USB, albo z dyskiem
twardym, albo z wifi albo z wbudowana nagrywarka DVD...
Ale ten bajer musi miec sens (znalazlem TV z LG z dyskiem twardym 80GB, ale
nie da sie z niego przekopiowac nic na DVD czy magnetowid)...
A sam bajer po to, zeby miec jeden pilot i jedno urzadzenie, ktore mozna
wykorzystac do odtworzenia (a najlepiej tez do zapisu) materialu filmowego
(DVD, Divx)

Czy ma ktos jakies doswiadczenia w tej dziedzinie?
Albo pomysl na jakas blizsza grupe? Bo pl.misc.elektronika jakos mi nie pasi
do tego ;)

Pozdrawiam
Michal