Re: Kolorowa, używana, laserowa drukarka A3 co wybrac?

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 23:47:28 MET

Grzegorz B. napisał(a):

> Dalczego wymieniłeś Develop Ineo a nie któryś z produktów Canona,
> Toshiby, Ricoha, Xeroxa, Brothera, Sharpa itd....? Zasługuje na
> szczególną uwagę, czymś się wyróżnia?

Tak szczerze mówiąc, to dlatego że miałem z nim kilka razy do czynienia
(nawiasem mówiąc jest to powiązane z minoltą - do drukarki +250 pasuje
zespół bębnów minolty).

Natomiast nie za bardzo miałem do czynienia z drukarkami laserowymi A3
innych marek (oprócz HP oczywiście)

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl