Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 21:30:21 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> Odpowiedz na
news:fjj4t1$d5a$1@polsl.pl:

> czesnej pracy nad jakimś programem czy artykułem. Bo utrud-
> nia to przeglądanie jednocześnie paru stron WWW w kilku
> osobnych oknach. Bo wymaga minimalizowania okna w czasie,

To tak można? Że niby każda strona w osobnym oknie? To co się stało z
zakładkami, w których wyświetlają się poszczególne strony?;)))

> gdy się czeka na załadowanie strony i chce się w między-
> czasie coś innego zrobić. Bo zasłania się krawędzie pul-
> pitu, gdzie są widoczne ikony. I tak dalej...

Oglądam pulpit z ikonami tylko przez pierwsze kilka sekund od momentu
uruchomienia komputera. Później pierwszym programem jaki uruchmiama jest
TotalCommander. I tyle mi z pulpitu i jego okien.

> Mnie użytkownik maksymalizujący okno przeglądarki zawsze
> kojarzy się z początkującym, dla którego wielozadaniowość
> jest obcym, groźnym pojęciem i jak uruchomi przeglądarkę,
> to aż do jej zamknięcia tylko i wyłącznie ogląda strony WWW.

Odkąd odkryłem kombinacje alt+tab nie przejmuje sie wielozadaniowością. Po
prostu jej używam i tyle;)

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski