Re: instalacja XP....pomocy

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 19:12:45 MET

himen1330 wrote:
> witajcie, kupilem sobie laptopa Toshibe, i chcialem zainstalowac
> windowsa xp, i wywala mi komunikat ze nie wykrywa dysku......mam
> dyskietke z sterownikami ale w lapku nie mam FDD i co mam zrobic? zna
> ktos rozwiazanie tego problemu?

Tak. Rozwiązaniem jest zapytanie na grupie dotyczącej Windows XP,
jak przygotować własną wersję instalacyjną Windowsa - tj. jak wrzucić
do oryginalnego Windowsa własne sterowniki.

Jest różny soft do tego, np. WinISO. Pierwsze, co mi wpadło w googleGroups:

http://groups.google.ie/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/221b9856627f3b25/127263c43b359030?hl=en&lnk=st&q=windows+xp+sterowniki+doda%C4%87#127263c43b359030

TinyUrl:
http://tinyurl.com/2d5hnh

--