update biosu i problem z win XP

Autor: MG <webmakerTOskasuj_at_totezskasuj.poczta.fm>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 17:01:13 MET

nie wiadomo po co (chwilowy kaprys)
zaktualizowalem bios do plyty gigabyte MCP61-S3 choc wszystko chodzilo bez
zarzutu

aktualizacja przebiegla pomyslnie..zauwazylem nowe funkcje w biosie w tym
virtualisation, ktora od razu z ciekawosci wlaczylem

Po uruchomieniu systemu zostalo znalezione i zainstalowane jakies nowe
urzadzenie.
Po ponownym uruchomieniu zaczely sie problemy z dyskiem SATA, deskryptor
poznajdowal jakies uszkodzone pliki. Potem uruchomienie systemu i zwiecha.
Jakos udalo mi sie w koncu system odpalic...ale teraz uruchamia sie dziwnie,
pokazuje ze mu nie pasuje jedna z partycji FAT32, okno moj komputer nic nie
pokazuje(okno sie zawiesza).
Partycja FAT jest uszkodzona.

Oczywiscie powinienem zajac sie ponownym zainstalowaniem systemu, jednak z
ciekawosci interesuje mnie te zjawisko, i boje sie troche o pliki na
partycji FAT

prosze o porade i sugestrie
Mirek

plyta: NV-MCP61
BIOS ModelAward Modular BIOS v6.00PG
Processor VersionAMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+
BIOS NameAward Modular BIOS v6.00PG
BIOS Date10/02/2007
BIOS Id10/02/2007-NV-MCP61-6A61KG04C-00