Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 10:30:17 MET

> Ja ze swojego Acera wywalilem Symanteca i wrocilem do ustawien
> przypominajacych XP bez tych wodotryskow i ruszyl zkopyta. Oprogramowanie
> Acera narazie zostawilem.

wiesz co ale wg mnie(z wlasnego doswiadczenia), te wodotryski nie powoduja
strasznego obciazenia kompa.
to cale Aero to taki pic na wode, sa sobie ladniejsze okienka i tyle, ale
nie mozna powiedziec ze system na to marnuje bog wie jakiej mocy
obliczeniowej:)
u mnie na roznych sprzetach vista chodzila z tymi wodotryskami a zamulanie
powodowaly tylko i wylacznie rozne aplikacje

--
pzdr
piotrek