Re: pytanko o RAID0 i dyski

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 00:38:44 MET

newsy z onetu wrote:
> Witam
> Do RAID0 potrzeba najlepiej takich samych dysków (model, firmware,
> oczywiście pojemność)

Nic nie "oczywiście", ale będzie lepiej, jak będzie chociaż zbliżone
("prędkość" dysku, pojemność). Jak będą inne dyski, to nic się raczej
nie stanie. Pojemność nie ma też raczej nic do rzeczy w przypadku RAID0.

A czemu ma nie działać?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,