Re: O adres serwera news magazymu Chip?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 22:00:28 MET

Benek wrote:
> On Sun, 09 Dec 2007 18:22:14 +0000, DooMiniK
> <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:
[...]

> Dzięki za info. Pamiętam, że ty sporo pisałeś postów na tamte grupy.
> Coż wszystko co dobre w naszym piękny kraju musi się zmienić na gorsze.
> OK już znikam...

Sporo dyskutować na tamten temat, ale to niezbyt odpowiednie miejsce.
Ogólnie - wydawca postanowił przenieść redakcję z Wrocławia do Warszawy.
Poszły ze 3 osoby, wróciły chyba wszystkie. Tak to już bywa, CHIP
ten z przed kilku lat (jak miał po 150stron) to podobna legenda wydawnicza,
jak "Bajtek", "Top Secret" i "Moje Atari" :-)

zdrówko,

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,