Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 13:40:52 MET

Maciek - Wally jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
pradawnymi runami na koźlej skórze:

> A na rynku komputerów stacjonarnych wygrywają tylko
> marketingowo - a mi chodziło o to, że gdyby pivot się spopularyzował to
> byłyby wygrane całkowicie - nie tylko pod względem obecności w cennikach
> i ulotkach, ale także w świadomości większości użytkowników i zapewne
> nie byłoby na grupie takich pytań o panoramę :)

dopóki większość panoram (zresztą chyba ogólnie większość LCD) będzie na
matrycy TN to nie ma szans na pivot. bo ta opcja jest prawie niemożliwa
na tym typie matrycy ze względu na koszmarne kąty widzenia. a lepsze
matryce są droższe, więc ludzie by tego nie kupili (stąd mała
popularność pivotu). no bo po co skoro "taki sam" można mieć za połowę
ceny? ;)

--
                 _____