Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 11:49:35 MET

On Sat, 8 Dec 2007 22:40:55 +0100, "Velo" <michal@compositum.pl>
wrote:

>Witam wszystkich
>
>Pare dni temu przesiadłem się z mojej wysłużonej Toshiby A100 na Dual Core
>1.6 na Acera 5920G na Dual Core 2.0. Wraz z laptopem zostałem przez
>producenta zaopatrzony w Vista Ultime.
[...]
>Jako iż mam działalność a system jest legalny chciałbym przy nim zostać
>(niby mam legalny XP OEM ale chciałem go sprzedać ze starym laptopem).
>Prosiłbym wszystkich o wstrzymanie się od komentarzy typu Vista to gówno
>zainstaluj sobie Linuxa, kup Maca itd. itd.

A czy nie jest tak, że dostając razem z laptopem Vistę Ulimate lub
Business można zadzwonić do MS i dostać legalny numerek do XPka?
Proponuję telefon do MS i sprawdzić, czy możesz zrobić legalny
downgrade do XP.

Tylko sprawdź wpierw na stronie producenta laptopa, czy są dostepne
sterowniki do XP....

--
z/svc