Problem z HP 3816

Autor: Piotr W. <piotr.wojtyczka_at_gmail.com>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 10:59:23 MET

Witajcie.
Mam nadzieje, ze ktos pomoze rozwiazac moj problem z drukarka HP 3816.
Przez jakis czas stala bezczynnie. Po zakupie nowych tuszow
(zamienniki) i zainstalowaniu ich w drukarce - ta nie dziala
prawidlowo. Postanowilem na nowo ja zainstalowac w systemie. Po
zciagnieciu sterownikow ze stronki HP - problem pozostaje. Nie chce
drukowac strony testowej, nic nie robi po zadaniu jej czyszczenia
dysz. Pokazuje stan poziomu tuszu w pojemnikach, dioda wskazujaca brak
tuszu nie swieci - wyglada, ze z kardridzami jest ok. Natomiast ciagle
migaja dwie diody - zasilania i braku papieru. Moze cos z czujnikiem
papieru w drukarce? Po wcisnieciu klawisza wznowienia (przy diodzie
"papier") drukarka wciaga kartke, wysuwa i nadal to samo: diody
mrugaja.
Poradzcie - na co zwrocic jeszcze uwage?
Acha... instalowalem ja raz poprzez kabel szeregowy, potem poprzez USB
- bez zmian (myslelem, ze moze komunikacja z PC w pelni nie dziala...)
Pozdrowienia!