Co może być przyczyną ciągłego uszkadzania nagrywarki DVD?

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 10:47:43 MET

Witam, kupiłem używany kom z nagrywarką DVD po skopiowaniu kilku płyt napęd
przestał czytać. Dostałem drugą nagrywarkę początkowo w 100% sprawną lecz
znowu po kilku dniach przestała działać. Mam takiego pecha czy może jakaś
inna ukryta awaria kompa może mieć na to wpływ. Znajomy powiedział mi że to
może być wina uszkodzonego dysku twardego który robi zwarcie lub coś innego.
Co o tym myślicie?
Dziękuję i pozdrawiam.