ATI Radeon X1650 AGP brak obrazu 3D na DVI

Autor: Grzegorz <mystuff.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 09:09:00 MET

Witam,
kupiłem używaną kartę HIS ATI Radeon X1650 256MB DDR2 AGPx8, niestety obraz
3D dostępny jest tylko na wyjściu D-SUB, na DVI jest czarny obraz. Obraz 2D
jest poprawnie wyświetlany na obu wyjściach. Instalowałem sterowniki ze
strony ATI oraz HIS, najnowsze oraz starsze, obraz (nie)wyświetlał się
zawsze tak samo. Na karcie jest jedna zworka, której nie przełączałem, oraz
dodatkowe zasilanie, które podłączyłem pod zasilanie FDD. Proszę o
podpowiedź czy karta może być niepoprawnie skonfigurowana, czy poprostu ma
uszkodzone wyjście DVI?

z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Grzegorz