Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: unknown <enemy_at_unknown.com>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 23:31:01 MET

Velo wrote:
> Witam wszystkich
>
> Pare dni temu przesiadłem się z mojej wysłużonej Toshiby A100 na Dual
> Core 1.6 na Acera 5920G na Dual Core 2.0. Wraz z laptopem zostałem przez
> producenta zaopatrzony w Vista Ultime.
>
> Mam do wszystkich pytanie jako iż znalezienie jednoznacznej
> odpowiedzi w sieci ciężko mi przychodzi.
> Czy jest normalne, że komputer działa na tym systemie jak Celeron 300
> :D ?
> Parametry mojego sprzętu to:
> Intel Dual Core 2.0 T7300
> 200 GB HDD
> 2048 MB RAM

> [...]

Dzisiaj mialem okazje pracowac na laptopie z procesorem Intel Core 2 Duo
2ghz + 2GB ram. Wydaje mi sie, ze dla Visty (edycja Premium) jest to
absolutne minimum, przy czym najlepiej miec 4GB i wtedy mozna swobodnie
smigac ;-). Pobaw sie ustawieniami pamieci wirtualnej, odinstaluj
niepotrzebny soft i zbedne wodotryski, wtedy system przyspieszy, w w/w
konfiguracji to pomoglo ;-).