Re: GIGABYTE 8600 gts problem z grami

Autor: <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 19:11:51 MET

Użytkownik <cebula_007@interia.pl> napisał w wiadomości
news:98a3a5c6-1f58-4709-b30e-91650bbb51bb@e10g2000prf.googlegroups.com...
Mam GIGABYTE Nvidia GeForce 8600 GTS

Gdy gram np. w "Test Drive Unlimited", "NFS Pro Street" lub w "NFS
Carbon". Po jakimś czasie gra i dźwięk się zacina pojawia sie na pół
sekundy niebieski ekran z jakimiś napisami i resetuje się komputer.
Gdy włacza się Windows (XP) pojawia się komunikat:

Co mam zrobić aby tego nie było?

Miałem podobne problemy zaś źródłem ich był za cieniutki zasilacz.
I to nie była kwestia tylko mocy w nazwie zasilacza, tylko konkretnych linii
zasilania w tymże.
Wymiana na troszke bardziej markowy i już ... 3 lata spokój :-)

pzdrw

Paweł

PS
jak masz kolegę w jakimś sklepie to najlepiej wypożyczyć na kilka godzin i
potestować.