Re: Przejściówka z Płyty ABIT

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 14:42:00 MET

Użytkownik ddd napisał:
> Witam mam przejściówke Abita Seriel coś tam , czy jak podłącze tą
> przejściówkę pod IDE na płycie i dołącze do tego dysk sata to będzie to
> działać ?

Kiedyś badałem temat tych przejściówek i z informacji które znalazłem na
  sieci wynika, że te przejściówki Abita (Serrirel czy jakoś tak)
działają na każdej płycie i z każdym kontrolerem przy podłączaniu HDD,
natomiast jeżeli chcesz podłączyć CD/DVD to działają tylko z kontrolerem
SiliconImage.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl