nie staruje p³yta, chyba zasilacz nie w tym standardzie?

Autor: juja <juja_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 00:28:58 MET

witam
kupi³em wczoraj p³ytê marki Asus P5B-VM SE
i mam problem z wystartowaniem jej.
na p³ycie znajduj± siê 2 z³±cza pod zasilacz. jedno 24 pin i dodatkowe na 4
pin.
wydawa³o mi siê ¿e mam nowoczesny zasilacz, ale okazuje siê ¿e nie i w nim
upatrujê przyczyny tego ¿e p³yta nie odpala.
otó¿ zasilacz ma 20 pinów + dodatkowa wtyczka 4pin. po z³o¿eniu jest 24, co
umieszczam w miejscu gdzie mo¿na umie¶ciæ wtyczke 24 piny. ale dodatkowa
wtyczka na p³ycie na 4 piny zostaje wolna, bo mój zasilacz ma tylko 1 sztukê
dodatkowej na 4 piny i j± wykorzystujê do po³±czenia z 20-pinow±. czy to
mo¿e byc przyczyn±, ¿e p³yta nie startuje? co to w ogóle do cholery za nowy
standard, ¿eby by³a potrzebna wtyczka 24 pin (czyli 20 +4 dodatkowe) oraz
jeszcze jedna 4 -pinowa?
gdy przeloze wtyczke 4pinow± do miejsca 4 pinow krêci siê tylko wentylator i
nic. Ale wówczas w miejscu gdzie powinny byæ 24 piny wchodzi tylko 20 pinów
pozdrawim i bêdê wdziêczny za pomoc
mc