Re: Pojemność microSD a SD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 18:36:02 MET

Dnia 2007-12-07 17:47, Użytkownik Zz napisał:

> jesli zajezdzisz go w ciagu 3 lat to dostaniesz nowy - ja jestem
> w stanie pojsc na 3 lata gwarancji - technologia gna do przodu
> o po 3 latach z reguly zmieniam sprzet

Pytanie czy gwarancja będzie obejmowała wyczerpanie cykli zapisu ?

> no ale jak powszechnie wiadomo gwarancja gwarancja a najczesciej
> najbolesniejsza strata sa dane na dysku (czasami wielokrotnie
> przekraczajace wartoscia cene dysku) i jak mam wybierac to wole
> dysk flash

Masz taki dysk ?

> BTW a mechaniczne dyski padaja permanentnie - nie wmowisz
> mi na Twoim przykladzie ze tak nie jest

Mechanicznie siadł mi tylko dysk 120GB, wymienili go na inny
też kiepski dopiero kolejna wymiana rozwiązała problem.
Ale przez ten miesiąc i tak kupiłem inny dysk w tej samej
pojemności. Oba mam jeszcze w komputerze.

Pozdrawiam