Re: Kolorowa, używana, laserowa drukarka A3 co wybrac?

Autor: Grzegorz B. <grzegorz_at_nospam.com>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 13:56:03 MET

news:fjbe1v$32k$1@polsl.pl...

> A są takie?
>
> Koszt eksploatacji kolorowej drukarki A4 przy niezbyt dużym
> obciążeniu wynosi koło 1 500 - 3 000 zł rocznie (*). HP Color
> LaserJet 4650. Drukarka A3, jeszcze mocno obciążana (bo ina-
> czej byś jej chyba nie kupował) będzie według mnie jeszcze
> droższa w użyciu.

Dobra, pisząc "ekonomiczna" miałem na myśli najbardziej opłacalną z tego
segmentu (laser, kolor, A3, obciążenie kilka tyś. str./m-c).
No chyba, że jest jakaś alternatywa, bardziej opłacalna, spełniająca
powyższe wymagania.
Swoją drogą, w opisie 8550 na allegro znalazłem taki fragment: "TONER
CZARNY - WYDAJNOść 20 000 STRON !!! (CENA 220 Zł ZA ZAMINNIK)
KOLORY -WYDAJNOść 8000 STRON (CENA 240 Zł ZA ZAMIENNIK)". Oczywiście nie
ufam ślepo sprzedawcy i będę szukał informacji jak to wygląda w
rzeczywistości. Dlatego m.in. piszę na grupę.

Pozdrawiam
Grzegorz