Kolorowa, używana, laserowa drukarka A3 co wybrac?

Autor: Grzegorz B. <grzegorz_at_nospam.com>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 13:05:49 MET

Witam,

Do biura ma być kupiona ekonomiczna kolorowa drukarka, drukująca min w
formacie A3. Obciążenie do kilku tyś. stron/miesiąc. Sieć. Dupleks przydatny
ale niekonieczny.
Zastanawiam się, czy warto kupić coś z używanych, tanich sprzętów od firm
specjalizujących się w sprzedaży sprzętu używanego? Gdybm miał kupować tanio
drukarkę b/w A4 to brałbym HP z serii 2xxxlub 4xxx, bo wiem, że to dobre,
wytrzymałe i ekonomiczne sprzęty. Ale o kolorowych nie mam pojęcia, dostępne
są różne modele (np. 5500/8500/8550).
Czy warto inwestować w taki sprzęt? Ceny z allegro wynoszą ok 2 - 4 tyś.
Nówka to ponad 10 tyś., więc różnica jest spora... Czy te drukarki są tak
samo trwałe, jak wspomniane wcześniej 2xxx/4xxx?

Pozdrawiam
Grzegorz