Re: Nagrzewająca się karta Express Card

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 22:08:42 MET

masza pisze:
> programik everst 2.2 określi dokładnie temp >komp.czujnik> ja mam na grafice
> 87'C w laptopie i jeszcze dalej gram a muzyczka jeśli wypas to musi być
> ciepła

Ale na grafice typu karta? Jeżeli tak to uspokoiłeś mnie, bo zauważyłem
że to co napisałem min. 40st to luzik bo teraz może już oparzyć :)
No tak ale nie działa mi wyjście na słuchawki. To jest te samo gniazdo
co wyjście optyczne, może trzeba gdzieś przełączyć. A w ogóle to też bym
chciał aby głośniczki w laptopie grały przez ta nową kartę. W ogóle tak
naprawdę to nie sprawdziłem tej karty bo nie mogę! :)

Nie ma człowiek skąd pomocy uzyskać. Creative nie ma hotline. Pliki
pomocy po angielsku. W sklepie to już porażka szukać jakiejś pomocy bo
oni nic nie wiedzieli np na temat gniazd wyjść tej karty. Już nie mówię
że dzwoniąc do Saturna i MM (w Warszawie) nie mieli kabli audio
optycznych i nawet nie mieli nigdy, bo nie mają takiej pozycji w kompie,
to już oczy zrobiłem, a na sklepie maja LCD 70" Samsunga za 149tyś!

--
pozdrawiam, Piotr M