Jak puscic dzwiek 5.0 do kina domowego?

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 21:56:58 MET

Witam,
Mam kompa z plyta glowna: Gigabyte: M55S-S3 nforce 550 AM2
Na plycie jest zintegrowana karta dzwiekowa Realtek High Definition Audio.
Plyta glowna ma wyjscia dzwieku cyfrowego SPDIF optyczne i chinch.
Podpietego mam kompa kablem optycznym pod wzmacniacz kina domowego Onkyo
TX-SR505E. Pod wzmaka mam podpiety zestaw glosnikow 5.0 Quadral Quintas 500
Dzwiek idzie przez glosniki, ale wydaje mi sie, ze to dzwiek tylko
stereo :-/
Jak puszcze mp3 to gra mi we wszystkich glosnikach a to przeciez tylko
stereo.
Jak sprawdzic, gdzie ustawic, zeby wzmacniacz odtwarzal dzwiek
przestrzenny z komputera?
Moj komp ma byc rowniez odtwarzaczem DVD (a nawet mkv czyli filmow w HD).

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->