Re: ATI Radeon HD3850

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 19:26:33 MET

Użytkownik OMSON napisał:

> Która polecacie wziąć (myślałem o Gigabyte albo Sapphire ale może coś
> innego jest godnego uwagi - no i cena)? Jak z aktywnym chłodzeniem u
> poszczególnych producentów - które jest dobre (ciche i wydajne)? Lepiej
> 512 czy 256 MB GDDR3 - jest sens przepłacać za więcej pamięci na tych
> kartach (będzie to miało wpływ na wydajność w grach)?

Szczerze? Tez sie zastanawialem nad 3850 (mam C2D 3GHz, 2GB RAMu, CRT
17, gram raczej w 1280x1024) i sobie odpuscilem na chwile obecna. Jak
cena 3870 w najblizszym/dalszym (kolo stycznia) spadnie do okolic 700zl
to kupie 3870 a narazie czekam na 7900GT z Kanady i bede go vmodowal i
cudowal ile wlezie ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek