Nagrzewająca się karta Express Card

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 19:22:47 MET

Witam serdecznie!

Może był taki temat z taka sprawa, ale nie mogę się doszukać. A chodzi o
to ze dziś właśnie kupiłem swoją pierwszą kartę Express Card (SB X-Fi
Xtreme Audio - prawdziwe cudeńko z we/wy optycznym, wypas hehe i zachwyt
bierze że w takim czymś cieniutkim wszystko pomieściło się :) ). Ale o
co chodzi, dość mocno i szybko się nagrzewa. Wiadomo że jak to w
laptopach, wszystko gorące. Ale zapytam się starych wyjadaczy :) Po
godzinie siedzenia w gnieździe (bez jej "pracy") rozgrzała sie do, czy
ja wiem, na oko lekko ponad 40st. To normalne? I czy to normalne jest
dla wszystkich kard (na przyszłość)? Dziękuję!

--
pozdrawiam, Piotr M