IBM T41+ stacja dokująca+monitor 19"

Autor: Miszaa <brak_at_maila.pl>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 16:28:46 MET

Witajcie,

Czy da się tak zrobić, żeby po włożeniu tego notebooka do stacji dokującej
na dodatkowym monitorze był od razu obraz w rozdzielczości natywnej tego
monitora tj. 1280x1024 ?

Obecnie obraz wyświetla mi się z rozdzielczością, jaka jest ustawiona w
notebooku 1024x768.

A karta ATI7500 umozliwia obsługę rozdzielczości do 1600x1200.

Mogę wyświetlić obraz 1280x1024, ale muszę to zrobić ręcznie po włożeniu
tego notebooka do stacji dokującej -> zmiana w ustawieniach ekranu.

Czy jest możliwe, żeby to robi ło się automatycznie po włożeniu notebooka do
stacji dokującej ?

Serdecznie pozdrawiam
SMi
Przy udzielaniu odpowiedzi, bardzo proszę o zachowanie ciągłości
(poprzedniej) korespondencji !!!