Cos dla kogos kto nigdy nie gra

Autor: PK <pinus_at_epf.px>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 16:23:15 MET

Witam

Mam Celerona D 2,26 i 2 x 512 RAM (sa tylko dwa sloty na RAM)
Nigdy nie gram w zadne gry jedyne co dosc czesto robie to fotki z cyfrowki
w formacie RAW a wiec pliki po 50 - 100 MB. Dosc wolno to sie obrabia.

Zeby przyspieszyc to w moja plyte da sie wlozyc gora P4 3,6. Zakup takiego
to +300 zl i 2 GB RAMu to nastepne 300. Plyta to ASUS P4P800S-X
Razem okolo 650 zl

Czy to bedzie porownywalnie wydajne z jakims slabym core 2 duo typu
http://www.allegro.pl/item279875469__e4500_2_2ghz_ga_945pl_s3p_nowe_gw_fv_od_ss.html
+2GB RAMu
tez kolo 650 zl ...

Warto unowoczesnic czy kupic takie z dolnej polki ale nowe?
Tylko zabawa nieprofesjonalna z dużą grafiką i WWW.

PK