Re: RAM - rozbudowa

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 16:00:05 MET

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
news:4757ef8a@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> Mam aktualnie 2x1GB o takie:
> Corsair Twin2X DDR2 2x 1GB 675MHz CL4-4-4-12
>
> Potrzebuję dorzucić ile się da (P5B, XP32), czy powinienem kupić
> dokładnie taką drugą parę 2GB, czy nie ma to znaczenia (ew. jaki %
> wydajności) i mogę kupić inną markę/model? Praca w Photoshop i
> InDesign CS3, jeśli to ma znaczenie.

Mozesz kupic jaka chcesz. Byle Ci sie zmiescily w wolnych slotach - nie wiem
ile ich tam jeszcze masz. Mozesz sie pokusic o kolejne 2x1GB tak by dzialaly
w dual channel - przyrost wydajnosci znikomy, ale jak komus zalezy na tym ze
ma super hiper gadzety i wszystko najlepsze to mozna skorzystac. Wlasciwie
to chyba lepiej miec po prostu dodatkowe 2 GB Ramu niz dbac o to by
pracowalo jako dual channel.

--
rb