Re: update Biosu

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 12:00:18 MET

Użytkownik "Piotr L" <lenartowicz.piotr@gmail.com> napisał w wiadomości
news:b0687a14-bf2c-4b82-8264-cded0c44793e@e23g2000prf.googlegroups.com...
Witam

Ta wiadomość jest ciągiem dalszym moich zmagań (opisanych w temacie
"padł mi procesor", z przed paru dni) z zakupionym przez Allegro
procesorem Athlon XP 1800. Otóż po włożeniu go na moją płytę gółwną
(MSI K7T266 PRO), komputer mi nie odpalił. Wszystko wskazuje na to,
że poprostu płyta go nie obsługiwała. Na stronie producenta znalazłem
nowszą wersję Biosu, która już obsługuje tego Xp'ka. Ale po ponownym
włożeniu starego procesora, wszystko zaczeło mi się mocno wieszać (gdy
wchodzę w zakładkę ustawień procesora w Biosie no i oczywiście
Windows) i dlatego boję się, że coś na płycie mogło ulec
poważniejszemu uszkodzeniu. W związku z tym mam obawy odnośnie tego
update'u, bo słyszałem, że jeśli w trakcie zawiesi się komputer, no to
już później nic nie będzie można zrobić.
Czy moje obawy są słuszne? Co robić: update, kupić nową płytę główną,
czy może nic nie robić?

Pozdrawiam
Piotr

Po zalozeniu starego procka zrob koniecznie reset biosu, odpal komputer z
dyskietki startowej i poczekaj, zobacz co bedzie sie dzialo, czy sie zawiesi
czy nie, lub jak wczesniej wejdz do biosu i poskacz po oknach. reset zrob
najlepiej zworka do tego sluzaca