Re: update Biosu

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ua>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 00:21:21 MET

Piotr L pisze:
> [...]
> (MSI K7T266 PRO), komputer mi nie odpalił. Wszystko wskazuje na to,
> że poprostu płyta go nie obsługiwała. Na stronie producenta znalazłem
> nowszą wersję Biosu, która już obsługuje tego Xp'ka. Ale po ponownym
> włożeniu starego procesora, wszystko zaczeło mi się mocno wieszać (gdy
> wchodzę w zakładkę ustawień procesora w Biosie no i oczywiście
> Windows) i dlatego boję się, że coś na płycie mogło ulec
> poważniejszemu uszkodzeniu. W związku z tym mam obawy odnośnie tego
> update'u, bo słyszałem, że jeśli w trakcie zawiesi się komputer, no to
> już później nic nie będzie można zrobić.

Jak się zawiesi podczas flashowania to będzie go tylko można wgrać tylko
na programatorze. Jak nie ma podstawki to trzeba wylutować pamięć.

> Czy moje obawy są słuszne? Co robić: update, kupić nową płytę główną,
> czy może nic nie robić?

Tak słuszne.
Pożycz od kogoś słabszy procesor przetestuj czy nie będzie się wieszać i
dopiero wgraj biosa. Uważaj żeby nie ukruszyć jądra bo aemdeki tak
często kończą jak ktoś nie wie co i jak.