Re: [OT] przedłużacz do karty dźwiękowej?

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 00:16:59 MET

JoteR pisze:

> same mi wskakują na nogi i niosą do sklepu ;-)

Wiesz, o pierdółkę za 20zł nie ma sensu tracić czasu na sprawdzanie po
sklepach czy nie jest może taniej o 3zł. Jak mam kupić cosik za kilkaset
zł to pierw robie weryfikacje Allegro Skąpcem, no i wybiorę się do
sklepu (analogowego :) ) żeby sobie pomacać i ucieszyć się - jak dużo
taniej kupię lub że znalazłem taniej niż w necie) same superlatywy. Ale
to tak jak mówię, można sie "bawić" przy zakupach za kilkaset zł
(chociaż przy 150zł też sie opłaca mieć w kieszeni ze 30zł)

--
pozdrawiam, Piotr M