Re: Jeszcze raz: jaki router WLAN?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 22:41:13 MET

"JoteR" napisał:

> A ja zdecydowałem się na Linksysa WRT54GL-EU (~240 PLN). Na routerach
> (z wyjątkiem LiveBoxa) ni w ząb się nie znam, więc wybrałem go z powodu
> ładny ;-).
> Jeśli za mniej więcej tydzień moje posty przestaną się pojawiać
> na grupie, to znaczy że tą prostotą nie jest tak różowo...

No to już siedzę za tym Linksysem (a propos, ceny spadły już poniżej 200
PLN). Skoro jeżeli nawet ja dałem sobie jakoś radę (z klonowaniem MAC i
takimi tam), to naprawdę jest to bardzo proste urządzenie. Natomiast co do
łopatologicznej instrukcji to hmmm... powiedzmy, że jej nie ma. Prawdę
mówiąc nie ma żadnej, z wyjątkiem obszernego PDF-a traktującego o Wi-Fi, ale
zawarty w tym routerze serwer HTTP poniekąd to rekompensuje. No i faktycznie
jest ładny - żonie się spodobał ;-)

JoteR