przedłużacz do karty dźwiękowej?

Autor: Szymek Tolec <szymektolec_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 21:39:39 MET

Mam normalne wejścia z tyłu komputera do karty dźwiękowej - zielone, różowe
i czarne, tlko że komputer stoi pod biurkiem, w takiej wnęce, wejścia są z
tyłu, i jak mam przesuwać stół i się schylać żeby przełączyć głośniki na
słuchawki i podłączyć mikrofon, albo odwrotnie to wolę się iść nawalić, co
jest złe bo powoli zostaję allkoholikiem.
Czy jest coś takiego ja przedłużka (przedłużacz) do tych trzech wejść?
Najlepiej jako jeden przewod-taśma, a nie trzy oddzielne przewody, wystarczy
że będzie miało 1 metr, żeby weszło nad stół.
Dziękuję z góry za odpowiedzi, nawet te przeczące :>