Re: Laptop do 2,5 tys

Autor: Synonim_Zła <czaternikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 20:42:22 MET

Nie posłuchałem Was. Ostatecznie kupiłem notebook Benqu o lustrzanej metrycy, z
procesorem Celeron M 520 1,6 GHz, z pamięcią 1 GB DDR2, z dyskiem 80 GB za cenę
1900zł (obniżka z 2200zł). Notebook jest cichy (że aż miło) i ma ładny,
wyrazisty obraz.

W dołączonym WinXp jest naklejka z napisem: do rozprowadzenia wyłącznie z nowymi
PRONOX komputerami PC. Co oznacza PRONOX i czy ten windows pójdzie na moim PC?