Re: SpeedFan przekłamuje? (GA P31-DS3L + DC 2160)

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 12:43:25 MET

Użytkownik "Rafał" <nieznane@w.pl> napisał w wiadomości
news:fj48mp$7g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cff849cb0f01026b
>
> Zwróćcie proszę uwagę na wskazania napięć... Obroty wielotysięczne to
> przegięcie, tam jest wg EasyTune5 ~930 RPM, napięcie 12V - 11.730V,
> Pytanie brzmi... SF źle odczytuje, czy mam biec po gaśnicę/nowy zasilacz?
> :]
> [komp chodzi _prawidłowo_ non-stop od tygodnia, od chwili złożenia]

Zacznij od sciagniecia najnwoszej wersji SpeedFana. Po drugie napięcia
odczytane programowo są nijak rzeczywiste i nie nalezy na nich polegac.
Powtarzane jest to po wielokroc na usenecie ale jak widac do niektorych nic
nie dociera, tylko wyskakuja jak Filip z konopii z pelnym zaskoczeniem ze
napiecia sa "dziwne". Jesli chcesz sprawdzic prawdziwy poziom napięć to o
wiele dokladniejsze dane otrzymasz zwyklym cyfrowym miernikiem za
kilkadziescia zlotych. Można sie wetknać do molexa od dysku/CD/DVD, ale tam
masz tylko 5 i 12V. Reszta do obadania na glownej wtyczce zasilania płyty.
Opis np. tu:
http://www.helpwithpcs.com/courses/power-supply/atx-psu-pinouts.gif

Tak na marginesie jakiego zasilacza uzywasz, ze masz obawy ze jest u kresu
swoich sil? Nie podales nic na temat swojej konfiguracji w tym zakresie.

--
rb