Re: Drukarka Lexmark Z645 i zasychanie tuszu

Autor: Mirosław Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 09:49:13 MET

Przemek pisze:

> Użytkownik "Mirosław Cichocki" <mirekc@interia.pl> napisał w wiadomości

> A wklady uzywasz oryginalne i nienapelniane?
> Bo to raczej wyglada na kiepskiej jakosci tusz, choc moze byc tez
> uszkodzenie mechaniczne drukarki
> albo tak prozaiczna rzecz jak odlaczanie jej zasilania np listwa kiedy
> nie zaparkuje glowic.

Tusz oryginalny (inna sprawa czy świeży), zasilanie nie jest odłączane
przy niezaparkowanych głowicach, głowice parkują. Na oko wszystko
wygląda w porządku. Być może gumowe kapturki dociskane przy parkowaniu
do dysz nie przylegają szczelnie. Tylko jak to sposobem amatorskim
stwierdzić i ewentualnie naprawić?