Drukarka Lexmark Z645 i zasychanie tuszu

Autor: Mirosław Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 07:59:28 MET

Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem drukarki Lexmark Z645. Jakość druku
jak dla mnie wystarczająca, ale jest jedna wada: bardzo szybko zasychają
tusze. Wystarczy doba nieużywania, aby niektóre dysze były "przytkane",
a po tygodniu bezczynności naboje są praktycznie do wyrzucenia. Z
poprzednią drukarką (Lexmark 1000) nie miałem takich problemów, nie
mówiąc o HP DeskJet 840C w pracy, która może stać nieużywana miesiąc, a
i tak potem poprawnie drukuje.

Pytanie brzmi: wada mojego egzemplarza drukarki, "ten typ tak ma", czy
może kiepskiej jakości naboje z tuszem? Proszę o Wasze doświadczenia.