Re: predkosc stalego lacza

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 01:40:25 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:fj4jgp.14k.1@Hobby.od.21.lat...

> Ściągnij sobie jakieś demo gry np. z http://www.gamershell.com
> tam są serwery po 1000 Mbps i zobaczysz z jaką prędkością Ci się ściąga.

Przeciez takie testy sa bez sensu.. podawana predkosc jest definiowana jako
maksymalna predkosc do routera brzegowego (czyli punktu styku twojego lacza
z internetem). Potem juz zalezy od routingu i obciazen.
owszem, jesli masz stosunkowo wolne lacze (czyli jesli polaczenie do routera
brzegowego jest najslabszym ogniwem), moze ci pokazac prawidlowy wynik,
jesli jednak najslabsze ogniwo jest gdzies po drodze - zaden tester w innej
czesci internetu nie zwroci ci poprawnych wynikow (chyba, ze jest to tester
na routerze brzegowym).

Pozdrawiam
Michal