Re: dysk twardy 250 GB - 8 czy 16 MB cache?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 00:47:23 MET

kameleon wrote:
> hałasu. Sam chcę taką kieszeń kupić, bo kupiłem 400GB Samsunga z 8MB
> cache. Chodzi ślicznie, ale wpadł w rezonans, i jedna z rzeczy, które
> mnie denerwują, to ten paskudny rezonans.... Załączanie dysku.. takie
> tam. W kieszeń i po problemie.

Wstaw sobie uszczelki do glowic wodnych (1,5zł za 5 sztuk) pod srubki i
miedzy dysk a obudowe, a nie poznasz dysku. Jak mialem jeden dysk, to byla
cisza. Wsadzilem drugi i byla tragedia. Rezonans calej budy, oraz szum.
Zapodalem podkladki to bylo ciszej niz przy jednym bez podkladek i zero
rezonansu. Obecnie mam 3 dyski jeden nad drugim kazdy z podkladkami i cisza
jest identyczna. Rezonans nie wystepuje.
Wszystko samsungi: 320 SATA2, 300 ATA, i 250GB SATA2. Z tych trzech 320 z
16MB cache jest najszybsza (reszta ma po 8MB) i najcichsza. Polecam, bo
roznica w cenie jest minimalna.

--
chemik333