Re: predkosc stalego lacza

Autor: meer <spamuniet_at_albow.leb>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 23:41:10 MET

Sander pisze:
> Chyba każdy wie, że łącza nie testuje się przy pomocy takich stron ...
> Takie strony u mnie potrafią czasem pokazać że mam łącze
> 3.9 Mbps zamiast 6 Mbps, więc różnica jest *znaczna* .

Dziwna teoria. To w takim razie jeśli np. Twoja super neostrada nie jest
w stanie pociągnąć szybko z większości serwerów, to znaczy, że serwery
są kiepskie czy raczej, że neostrada jest kiepska?

Rozumując w ten sposób można zestawić komuś łącze, które może ssać
20mbit z jednego serwera, a z wszystkich pozostałych 1mbit i powiedzieć
mu, że ma łącze 20mbit, tylko te inne serwery są lipne.

Gdybyś miał jakąś porządną rurkę od porządnego providera, to byś mógł
tak mówić, ale z neostradą? Wolne żarty.

--
meer