Re: pendrive - jaki?

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 22:15:07 MET

> PQI to dobry sprzet?
>
> czy dobry to się okaże za parę lat, na chwilę obecną mogę powiedzieć że przy
> nagrywaniu dość dużych plików ma zapis 7 MB odczyt 27.
> Przy małych pliczkach strasznie zwalnia
> Bądź co bądz wrażenie robi niesamowite :)

ja sie skusilem po przeczytaniu dobrych opinie na necie ale po zakupie
jestem zawiedziony. Kupilem 4GB, najpopularniejszy obecnie model U350.
Ma nowatorskie rozwiazanie, tzn chowa sie jak dlugopis i na tym mi
zalezalo zeby nie zgubic zatyczki. Wady:
-predkosc zapisu 3.5MB/s mimo ze wszyscy sprzedajacy na allegro podają
że min 10MB/s
-predkosc odczytu do 8MB/s, na allegro to juz w ogole bajki na ten
temat piszą
-mechanizm chowania sie wtyku jest slabo wykonany, tak że gdy sie go
wklada do ciasnego złacza to potrafi sam odskakiwać - wkurzające i
męczace
-jest dosc dlugi i szeroki jak na dzisiejsze czasy, nie miesci mi sie
w laptopie obok wtyku myszki a mam tylko dwa porty USB, co powoduje
straszną niewygode :/