Re: predkosc stalego lacza

Autor: Krasnal <krasnal74wywal_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 19:19:58 MET

To był 4 grudzień (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 18:52 *Piotr*
napisał(a):

> Mam stale lacze o predkosci rzekomo 1Mbit/sek
> jak moglbym sprawdzic rzeczywista predkosc? Czy sa jakies programy do tego?

Testy na www są IMHO guzik warte. Po prostu pobieraj różne pliki (nawet
programami do pobierania) i obserwuj prędkości. Przy łaczu 1Mb prędkość
pobierania powinna być około 125KB/s (oczywiście jeśli źródło pobierania
nie będzie miało jakichś ograniczeń).

--
To ja, Krasnal...