Re: Czy to prawda, że niedasię kupić nowego laptopa z XP?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 18:20:06 MET

Poldekk <noczelny@gazeta.pl> wrote:

> No to w takim razie jak ta Wista to robi, że musi mieć 1 GB RAMu, żeby
> sama się obsłużyć?

No na szczęście nie pracuję jako programista w M$. Postarali się, to
zrobili.

Ale takie moje skromne podejrzenie jest takie, że zasoby zżera DRM. Całe
to sygnowanie sterowników, sygnowanie sygnatur, sprawdzanie kluczy
sygnatur urządzeń, zarządzanie sygnaturami kluczy ;)

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/