Re: szybki skaner A4?

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 16:32:26 MET

> Obecny wynalazek Medion USB1.1 za 60zł z Alledrogo robiący preview
> przez 15s i skan A4-color-100dpi przez 30s to nieporozumienie,

Bo patrzysz zupełnie nie na tę półkę.
Tanio albo szybko.
Jak chcesz skaner szybki, to musisz kupić skaner o wysokiej nominalnej
rozdzielczości.

Ja mam Epson 3590, który ma OPTYCZNĄ rozdzielczość 3200x6400 dpi i złącze
USB 2.0

Skan 100 dpi - 8 sekund, wraz z powrotem wózka 15 sekund. (następną kartkę
możesz zacząć wkładać już po tych ośmiu).
podgląd trwa tyle samo - jest to po prostu maksymalna prędkość wózka.
No ale ten skaner nie kosztował 60 zł, tylko dziesięć razy tyle.

Krótko: kupiłeś tanie badziewie, i narzekasz że jest wolne ;-)

PS. chyba nie robisz podglądu przed KAŻDĄ stroną A4, gdy skanujesz je
seryjnie?

--
Azarien