Re: Czy padła karta wifi

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 14:13:48 MET

Miszaa pisze:

> W T4x trzeba trochę porozkecać...

Miałem T22 tam była klapka od miniPCI :)

> Rozkręciłem swojego- nic nie jest poluzowane.

A antena? Wogóle ida jakies kable z tej karty? Jak umiesz działać
miernikiem to możesz sprawdzić czy antena nie ma przerwania.

> Po złozeniu- jak przed...
>
> Jak mu wrzucę pinga lub tracerute to strasznie ma długie czasy...
>
> No i oczywiscie co chwileczkę zrywa połączenie...
>
> Dizwne jest to, że jak jest tylko podłączony do AccesPointa to nie rwie
> połaczenia.
>
> Ale jak tylko wrzuce do pobranmia jakąś stronkę, plik... to jakby pod
> tym obciązeniem fiksował...
>
> Pozdr.
> mirek

A działasz z wyłączonymi zabezpieczeniami? Spróbuj może podłączyć go bez
uwierzytelnień i zobacz czy działa - ja dzisiaj miałem coś podobnego,
rano internet działał, nagle się zaciał (mam wifi na usb). Nie mogłem
spingować nawet routera (!). Po ponownym włączaniu interfejsu, wpiswaniu
od nowa zabezpieczeń no i restarcie jakoś w końcu odzyskał połączenie :)