Re: dysk twardy 250 GB - 8 czy 16 MB cache?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 13:33:19 MET

Marcin Narzynski pisze:

> Szukam dysku twardego 250 GB. Widzę, że seagate ma dwa modele: z 8 i 16
> MB cache. Czy większy cache zaowocuje szybszym działaniem?
Ponoć większy cache zbudowany jest w oparciu o gorszą wydajnościowo
pamięć (taki chwyt marketingowy, że jak więcej to lepiej).

> Czy warto rozważać Samsunga? Jest w cenie Seagate. Zależy mi na ciszy.
Samsungi są ciche, mało sie grzeją i są wydajne - można (chociaż jak w
każdym dysku możesz trafić na wadliwy egzemplarz - ja trafiłem kilka
razy Samsunga właśnie, chociaż te które są ok działają już dość długo
bez niespodzianek).

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.