Re: Radeon AGP

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 10:28:36 MET

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:15ipvp70a2xp6$.1dtrknxb8nr0k.dlg@40tude.net...

> Ta? A masz 754 z PCI-e??? Albo gdzie widziałeś HD2600PRO na AGP? :P

Nie mam PCI-e. Tylko AGP. Płyta Asus K8N-e
Kart HD2600PRO czy też XT na AGP jest całe mnóstwo. Oglądałem kilka
Sapphire'ów na giełdzie komputerowej w Warszawie, ale odłożyłem zakup nie
wiedząc co to jest. Od pewnego czasu nie interesuję się tym co pojawia się
nowego.
Dołożenie paru złotych do x1950 nie jest problemem. Zastanawiałem się tylko,
czy HD2600 nie będzie dłużej żyła ze względu na wspieranie DX10

--
Paweł
wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania