Re: listwa lub ups

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 08:51:27 MET

Piter napisał(a):
> Zainwestować w elektryka i zamontować w domu ogranicznik przepięć na całą
> instalację

Tylko że tu nie chodzi o przepięcia. Mieszkam na końcu linii i docierają do
mnie wszystkie syfy które inni użytkownicy wytworzą po drodze. Jak na linii
pracuje tylko jedna spawarka to jest ok, ale jak dwie to już mam dyskotekę.
Jakiś rok temu na moim liczniku wisiała taka skrzynka z elektrowni ale NIC
NIE WYKRYŁA.

--
Zbychu
------