Czy ten AP będzie odpowiedni do rozdzielenia mojego Internetu?

Autor: <twardy_666_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 00:14:30 MET

Witam.
Moja sytuacja wygląda tak: mam Internet z kablówki (Aster) podłączony
do komputera przez kabel (jak antena tv) -> modem zewnętrzny -> karta
sieciowa.
Czy te urządzenie (link poniżej) będzie dobre do rozdzielenia sygnału
internetowego? Internet chcę mieć na komputerze stacjonarnym (w
przyszłości nawet na dwóch) + na laptopie (bezprzewodowo) i tak żeby
działało bez potrzeby włączonych 2 komputerów.

http://www.allegro.pl/item274495493_cudenko_ap_black_wersja_box_z_podzialem_pasm_qos.html

Dodam, że muszę dokonać zakupu u tego użytkownika Allegro, bo właśnie
odesłałem mu router ADSL (Netia nie założyła mi Internetu) i to jest
tak jakby zamiana towaru. Pytam tutaj, bo sprzedający nie jest skłonny
do udzielania informacji.
Wybrałem właśnie ten model spośród produktów sprzedającego, bo ma on
przydatną funkcję podziału pasma.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź (wystarczy mi "tak" lub "nie" ;))
Pozdrawiam.