Re: SDRAM - jednostronny vs dwustronny

Autor: ziutek <ziutek_at_srutek.com>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 19:21:00 MET

Radosław Sokół pisze:

> MODUŁÓW.

Możesz mi wytłumaczyć tę subtelną różnicę, żebym w przyszłości nie
popełnił błędu?

> A do jakiej płyty głównej, z jakim chipsetem?

Abit BE6-II na i440BX. Już sprawdziłem, obsługuje zarówno moduły
dwustronne jak i jednostronne. Nie doczytałem się tylko w dokumentacji,
czy obsługuje także PC133. Jeśli kupię PC133, a płyta obsługuje tylko do
PC100, to pamięci zwolnią do PC100, zgadza się?